Парадак разгляду скаргаў і апеляцый

7.13.Скаргі і апеляцыі
7.13.1 у выпадку, калі заяўнік не задаволены дзейнасцю органа па сертыфікацыі, ён можа ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.05.2011 № 300-3 «аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» падаць пісьмовую з указаннем канкрэтных прэтэнзій да дзейнасці АС на ўсіх этапах пацвярджэння адпаведнасці прадукцыі. Калі заяўнік (Уладальнік сертыфіката адпаведнасці) не згодны з рашэннем органа па сертыфікацыі, ён можа падаць пісьмовую апеляцыю не пазней за месяц пасля паведамлення аб прынятым рашэнні. Падача апеляцыі не прыпыняе дзеянне прынятага рашэння.
Скарга або апеляцыя рэгіструюцца ў журнале (Журнал знаходзіцца ў прыёмнай філіяла «Цэнтральная навукова-даследчая лабараторыя» Рэспубліканская ўстанова «Дзяржаўная хлебная інспекцыя» ком.403) і разглядаюцца на працягу 1 месяца з дня атрымання пісьмовага звароту. Форма журналу па рэгістрацыі скаргаў і апеляцый прыведзена ў дадатку 23 РК.
Зарэгістраваная скарга або апеляцыя разглядаюцца дырэктарам кіраўніком органа па сертыфікацыі і з яго рэзалюцыяй перадаюцца адказнаму выканаўцу, пры неабходнасці, па яго даручэнні ствараецца камісія для правядзення праверкі.
7.13.2 калі скарга або апеляцыя тычыцца дзейнасці Органа па сертыфікацыі, то намеснік кіраўніка органа па сертыфікацыі (начальнік аддзела па стандартызацыі і сертыфікацыі) сумесна з экспертам-аўдытарам, які не звязаны са скаргай або апеляцыяй аналізуе яе на абгрунтаванасць. Калі скарга альбо апеляцыя неабгрунтаваная, то даецца пісьмовы адказ аб адмове ў яе прыняцці і разглядзе. Тэрмін прадастаўлення адказу не павінен складаць больш за пяць рабочых дзён з дня паступлення скаргі альбо апеляцыі ў орган па сертыфікацыі.
7.13.3 намеснік кіраўніка органа па сертыфікацыі пасля атрымання скаргі або апеляцыі з указаннем рэгістрацыйнага нумара і рэзалюцыі дырэктара інфармуе прад'яўніка ў пісьмовым выглядзе пра дату рэгістрацыі скаргі або апеляцыі і тэрмінах яе разгляду. Прад'яўнік скаргі або апеляцыі можа таксама пакінуць запіс у кнізе заўваг і прапаноў філіяла «Цэнтральная навукова-даследчая лабараторыя» Рэспубліканская ўстанова «Дзяржаўная хлебная інспекцыя» ком.403 (прыёмная намесніка дырэктара ком.403).
7.13.4 разгляд, вывучэнне і прыняцце рашэння па скарзе або апеляцыі не павінны прыводзіць да дыскрымінацыйных дзеянняў у адносінах да яе прад'яўніку. Для гэтага на прадпрыемстве вядзецца ўлік усіх паступаючых пісьмовых зваротаў, да разгляду скаргаў і апеляцый прыцягваюцца спецыялісты, якія не прымалі ўдзел у працы, на вынік якой была пададзена скарга або апеляцыя. Разгляд скаргаў або апеляцый пратакалюецца рашэннем, Рашэнне па скаргах прымае савет па сертыфікацыі органа па сертыфікацыі, а рашэнне па апеляцыях прымае камітэт па бесстароннасці. Адказнасць за збор і верыфікацыю ўсёй неабходнай інфармацыі для прыняцця рашэння ў дачыненні да скаргі або апеляцыі нясе кіраўнік органа па сертыфікацыі (намеснік кіраўніка органа па сертыфікацыі).
7.13.5 рашэнні па задавальненні скаргі або апеляцыі прымаецца або разглядаецца і сцвярджаецца асобай, якія не прымалі ўдзелу ў дзейнасці па сертыфікацыі, звязанай са скаргай або апеляцыяй. Парадак пасяджэнняў савета па сертыфікацыі і Камітэта па бесстароннасці усталяваны ў адпаведных палажэннях аб парадку дзейнасці Савета і Камітэта (П АС-02 і п АС-04).
7.13.6 у мэтах прадухілення канфлікту інтарэсаў, персанал органа па сертыфікацыі, які падаваў заказчыку кансультаванне або быў наняты заказчыкам на працу, не прыцягваецца для аналізу ці прыняцця рашэння па скаргах або апеляцыях гэтага заказчыка на працягу двух гадоў пасля заканчэння кансультавання або работы на заказчыка
7.13.7 вынікі пасяджэння Савета па сертыфікацыі і Камітэта па бесстароннасці дакументуюцца і афармляюцца згодна з п АС-02 і п АС-04. У пратаколе дакументуецца усталяванае неадпаведнасць і прычыны яго ўзнікнення, прыводзіцца інфармацыя аб вінаватых асобах і вызначаюцца меры іх адказнасці, усталёўваецца план карэкціруючых мерапрыемстваў, тэрмін ліквідацыі (пры прыняцці рашэння на карысць прад'яўніка скаргі або апеляцыі). На падставе пратакола пасяджэння сакратаром афармляецца пісьмовае паведамленне аб прынятым рашэнні і накіроўваецца поштай прад'яўніку звароту. Рашэнне павінна быць прынята не пазней за 30 каляндарных дзён з моманту рэгістрацыі скаргі або апеляцыі.
7.13.8 орган па сертыфікацыі павінен афіцыйна паведаміць прад'яўніка скаргі або апеляцыі аб заканчэнні разгляду скаргі / апеляцыі і прынятым рашэнні. Калі па выніках рашэння органу па сертыфікацыі неабходна правесці карэкціруючыя дзеянні, то кіраўнік органа альбо намеснік кіраўніка органа вусна прызначае адказнага эксперта-аўдытара за іх рэалізацыю. Кантроль выканання распрацаваных карэкціруючых мерапрыемстваў ажыццяўляе намеснік кіраўніка органа па сертыфікацыі. Карэкціруючыя мерапрыемствы павінны быць выкананы ў тэрмін, устаноўлены пратаколам пасяджэння , але не перавышаць 30 каляндарных дзён. Выніковасць прадпрынятых карэкціруючых дзеянняў вызначаецца на наступным пасяджэнні Савета па сертыфікацыі альбо Камітэта па бесстароннасці.
7.13.9 пасля рэалізацыі карэкціруючых мерапрыемстваў кіраўнік органа па сертыфікацыі (намеснік кіраўніка) паведамляе прад'яўніка звароту. Калі заказчык задаволены, лічыцца, што мерапрыемствы выкананы ў поўным аб'ёме, і скарга або апеляцыя лічацца ліквідаванай. У часопісе рэгістрацыі робіцца адзнака аб завяршэнні разгляду са спасылкай на пратакол пасяджэння, дату адпраўкі паведамлення аб прынятым рашэнні і выкананні карэкціруючых мерапрыемстваў пры неабходнасці.
У выпадку нязгоды з прынятым рашэннем, прад'яўнік скаргі або апеляцыі мае права звярнуцца ў іншыя органы дзяржаўнай улады ў парадку, устаноўленым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

[an error occurred while processing the directive]